29 juni 2012

Fynd på sommar-rea

Idag har det ju varit soligt! Och det blev en extra trevlig eftermiddag för jag gick tidigt från jobbet och fick besök av min fina syster! Vi gick en runda i trädgården och satt på verandan och pratade och åt middag ihop och hade en allmänt mysig sommarkväll mitt i veckan.


Det är rea-tider också - lagom när lönen nyss landat på kontot - och jag slog till på lite nätshopping från skoplejset.se. Ett par ballerinaskor i skinn från Tamaris och en väska från Mexx, båda till nästan halva priset! Och nu är det bara lite drygt en vecka kvar tills nästa semesterperiod börjar...



8 kommentarer:

  1. Mmmm, det var mysigt. Det är dom stunderna när man knallar runt i trädgården och sitter på verandan som man ska ha med sej i sinnet hela vintern sen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man får samla dom som i en liten juvelask och plocka fram när blötsnön viner runt knutarna.

      Radera
  2. Vad fint med en syster! Jag hade ingen så jag skaffade mig en :)
    http://queenofkammebornia.blogg.se/2012/april/min-syster.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gjorde du helt rätt i för en syster är den bästa bundsförvant man kan ha!

      Radera
  3. Så mysigt, det är sådana små och enkla saker som ger fina minnen. Dessutom är det inte helt fel att sluta lite tidigare sådana dagar.

    Ha en fin helg!
    /Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man får njuta av nuet och inte bara "rusa" och jag är lyckligt lottad som har ett jobb där jag är relativt fri att disponera min tid! Trevlig helg till dig med!

      Radera
  4. Låter underbart! Håller med Jenny här ovan; de vardagliga glädjeämnena i livet betyder så mycket. Och vilka fina reafynd du gjort, härlig färg! Tack snälla du för din fina kommentar hos mig, jag blev så glad! Önskar dig en skön helg!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  5. Tack själv för att du delar med dig! Ja visst måste man ta vara på alla fina, mysiga stunder, hur små de än är!
    Fick hem sakerna jag beställde i går och jag är supernöjd, skorna var perfekta, sååå fin kvalitet, verkligen ett fynd! Ha en fin helg du med!

    SvaraRadera