18 juni 2012

Ny favoritdesigner - Trina Turk

Ibland trillar man bara på något som känns HELT rätt, precis ens smak... och idag hittade jag Trina Turk, en californisk designer med förkärlek för härliga färger, 60-talsinspirerade mönster och sköna material.


Klicka HÄR för att komma till hennes webshop och HÄR för att komma till "Shop Talk" som sammanfattat hennes sommarkollektion för Banana Republic. Banana Repuplic/GAP har en brittisk webshop så man slipper krångel med tullavgifter, klicka HÄR för att komma till den.


Jag skulle lätt kunna köpa allt det här om jag hade råd!



Smyckena är också helt fantastiska...


Visst är det härligt!

 

12 kommentarer:

  1. Åååh va snyggt!! Vill ha...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kanske kan göra en sambeställning! Frakten gick på 10£

      Radera
  2. Underbara färger och mönster!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Så mycket snyggt! Hoppas du får en fin och skön ledighet! Kram Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag njuter verkligen av en veckas ledigt! Och i morgon bär det ut på sjön för att fira midsommar!

      Radera
  4. Jag säger bara hjälp vad snyggt! Jag vill ha!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste köpa något i alla fall! Till nästa semesterperiod i juli.... :)

      Radera
  5. Åh, vilka härliga armband!
    Tack för tips!

    Kram Lina

    SvaraRadera
  6. Å vad mycket snyggt! Gillade verkligen färgerna och mönstren! Kul tips!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kanske vill vara med och beställa något? :)

      Radera