08 oktober 2012

Nya Ipad

Äntligen har jag skaffat en surfplatta och det blev "Nya Ipad", den senaste versionen av orginalet. Och vad kul det ska bli att börja använda den! Jag har velat ha en sen de först kom ut på marknaden så jag har haft lång startsträcka, men till slut tyckte jag att det var dags efter att ha provat Cathrines och Hasses Ipad-2 när jag var där förra veckan. Den funkade så bra och vi använde den hela tiden för att ta fram allt möjligt på nätet, t.ex. receptet på de fantastiska kardemummabullarna. Då fick den stå i ett ställ för kokboken. I morgon får vi igång det trådlösa nätet så då jäklar kommer jag att sitta med min fina "padda" i knäet hela kvällen! Fint rosa fodral har jag också skaffat!



1 kommentar:

  1. Vad kul, grattis till nya fina paddan! Vill också ha.. Härligt med det rosa fodralet också. Ha en fin dag!

    SvaraRadera