08 december 2011

Vinterkängor

Tja, det kanske blir lite vinter till jul i alla fall... inte för att jag är någon snöälskare, men om man har varmt på fötterna och sköna, stickade tröjor så man slipper frysa är det lite mer uthärdligt!

De här bruna kängorna köpte jag från La Redoute för halva priset med ett rabatterbjudande som kom i mejlen.


De passar till alla de varma, mustiga färger jag gillar som t.ex. dessa (inget jag köpt utan bara inspiration).


Den orange tröjan kommer från HM och det andra från River Island.

Deichmann hittade jag de här lite tuffare, svarta kängorna, också för halva priset. De passar bra till t.ex. svarta jeans men även till den stickade klänningen jag visade förut.



2 kommentarer:

  1. Gillar verkligen kängorna med päls på! Jag har ett par kängor/stövlar med päls på och jag älskar dem! De är så varma och sköna. Jag gillar verkligen looken.

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är dom gosiga! Jättefina till kappa och tjocka strumpor också. Nu måste jag bara spraya på impregnering innan jag använder dom så dom inte blir förstörda i snöslasket.

    SvaraRadera