12 december 2011

Bra helg och julinspiration

Vilken bra helg jag haft! Innehållsrik och mysig... Fredagskvällen Idol förstås, där rätt person vann enligt mig. Ska bli kul att se vad som blir av denna speciella tjej!

Lördagen började med en något halkig långpromenad i välkommen decembersol, följt av mysigt födelsedagsfika hos svärföräldrarna och så avslutningsvis en riktigt smarrig och trevlig middag hos båtvänner, tillika grannar! Gångavstånd till festligheter är inte dumt!

Söndag sovmorgon, långfrukost och sen lite städning under tiden Magnus var ute och övningskörde med Tommy, tänka sig - snart fyller Tommy 18... Därefter hann Magnus och jag ett gymm-pass i en nästan tom lokal, alla slog väl in julklappar eller bakade lussebullar, hi hi. Och så fick vi fika- och middagssällskap av Charlotte, Kit och Kian! Sicken liten charmör han är min lille Kian, snart 11 månader - inte still en minut och "pratar" och grejar och klappar händer och kånkar omkring på saker och är hur charmig som helst!

Julen närmar sig ju också med stormsteg och jag försöker låta bli att stressa upp mig... Här kommer några fina inspirationsbilder från Pottery Barn, miljöer som känns ombonade, varma, lugna och mysiga.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar