02 december 2011

Första fredagen i december


Fredag igen, den bästa arbetsdagen på veckan då vi får frukost serverat till morgonmötet och dagen före veckans bästa dag lördag! Det milda blåsiga vädret ser ut att fortsätta, snövarningarna verkar inte slå in och inte mig emot som kör långt varje dag. Lite snö över helgen kanske och så smälter det på natten till måndag ;-)

Det börjar dra ihop sig till julkortskrivande och lite annat pyssel och så ska jag fortsätta att sy söta kläder till Kian, jag kom en bit på väg förra söndan men det tar mer tid än man tror att knåpa ihop ett plagg. Träning på gymmet tillsammans med Magnus ligger också på schemat. Trevlig fredag på er!

1 kommentar:

  1. Själv har man ju slutat jobba...så jag satt i morgonrocken till halv tolv. Då bytte jag om till mjukisbyxor=)

    SvaraRadera