28 december 2011

Mellandagar

Vilken skön och avspänd jul detta har varit! Och nu lunkar dagarna fram i långsamt tempo, långa sovmornar och myskläder - sååå skönt.

Lite dramatik har det varit när stormen Dagmar härjade runt knutarna och vi var strömlösa i 6 timmar, som tur var på natten. Men i båtklubben hade presenningar farit av både till höger och vänster inklusive vår, så det var bara att kämpa på och få den på plats igen och göra nya surrningar. De fina öronmuffarna jag har på mig fick jag i julklapp av Magnus och Tommy :-)


Idag ska vi aktivera oss lite, även Tommy. Vi far till Stockholm och bor på hotell Sign och ska ägna oss åt shopping, gå på bio och se filmen "Någon annanstans i Sverige" och äta en god middag på Melanders Brasserie. Det ska bli jättehärligt att få lyxa till det lite!


Jag vill gärna styra kosan till Accesorize som har rea förstås, dom har så mycket fint! T.ex detta:


Jag återkommer och berättar hur filmen och middagen var och vad jag hittade för fint att handla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar