13 april 2012

Fredag!

Veckan gick superfort förstås, bara fyra dagar och nu är det fredag igen! En helg utan förbestämda aktiviteter känns skönt som alltid, få se vad vi hittar på... förhoppningsvis blir det lite sol och skönt promenadväder så man kan gå ut och se hur långt våren har framskridit och kanske lite trädgårdsarbete.

I slutet på maj har vi blivit bjudna på lille Kalles dop! Å så mysigt - och i vackra Solna kyrka! Och när jag tog en liten shoppingrunda i går efter jobbet hittade jag den perfekta kavajen till just såna begivelser - en karamellrosa med vackra, välarbetade detaljer på HM, såå fin och somrig!


Ha nu en skön och avkopplad fredag!

5 kommentarer:

  1. Jättesnygg kavaj!
    Ska bli så roligt att gå på Kalles dop, längtar!

    Skönt med en kort vecka. Jag har verkligen fått två mjukstartsveckor på jobbet.

    Ha det bra, trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Charlotte: Ja, jag är så nöjd med kavajen! Köpte även ett par lite lagom urblekta jeans på HM i "slim" stuprörsmodell, jättesnyggt till! Men på dopet blir det nog något annat - får se vad jag hittar på.

    SvaraRadera
  3. Det vore ju riktigt snyggt med en snäv kjol i det där svart-rosa mönstret som ligger som bakgrund i bilden.... eller hur?

    SvaraRadera
  4. Urfin kavaj, verkligen!
    Trodde aldrig att det skulle vara något speciellt med fredagar när man är mammaledig men jag älskar dem! Synd bara att Daniel aldrig är hemma förrän halv sju på kvällen =(
    Ser så himla mycket fram emot dopet! Det kommer bli så jäkla mysigt =)
    Kramar
    P.S Det SKA bli fint väder på lördag, har jag hört. D.S

    SvaraRadera
  5. Marie: Vad härligt att fredagarna känns extramysiga! Jag litar på dig då - att vädret blir bra ;-)

    SvaraRadera