31 augusti 2010

En höstjacka och en låt

Häromdagen skrev jag att jag tänkte skaffa en höstjacka och idag hittade jag en! Skyndade runt i några butiker i Uppsala innan vi skulle på föräldramöte i Tommys skola och på Kappahl hängde nyinkomna jackor - inte gröna eller röda som mina exempel nedan, men däremot den här i svartvitt - kärlek vid första ögonkastet! Kommer att passa finfint när kylan kommer på riktigt.


När jag satt och fixade bilden till det här inlägget kom Tommy och ville att jag skulle lyssna på en kul låt - och här är den, ha ha ha!

4 kommentarer:

  1. Den var verkligen ursnygg! Passar dig perfekt.

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken fin jacka! Jag köpte en mössa/hatt idag som skulle ha matchat den perfekt. Tyvärr tycke Daniel att jag såg ut som en tant i den men det skiter jag i! Sjukt kul låt oxå =)

    SvaraRadera
  3. Tack! Känns som ett bra köp! Bra inställning där Marie - dessutom "Allt klär en skönhet"!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för dina fina ord! Visst blir man glad för minsta lilla kommentar och jag blev ännu gladare när jag såg att du hade en blogg. Blir mkt roligare när man ser ett ansikte bakom kommentarerna :-)

    Jag var på Kappahl igår och såg faktiskt den kappan, den är ju hur fin som helst!

    SvaraRadera