17 mars 2012

Varma pasteller från HM och förkylning

Nu är jag förkyld... jag som trodde att jag skulle klara mig finfint trots att så många runt ikring mig är sjuka. Jag trodde att jag var oövervinnerlig, men tji fick jag. Men det ska väl gå över ganska snart tror (hoppas) jag...

Lite trevligheter händer ändå - i torsdags fick jag träffa mitt hjärtegryn Kian som nu är 14 månader och VÄRLDENS charmigaste lilla kille! Aktiv som sjutton - inte still en minut och "pratar" för fullt! Stor kärlek...

Och så lite shopping - jag var inne på HM för att prova de fina blommiga byxorna som de fått in nyligen, men de satt inte bra på mig så jag får leta vidare för jag gillar verkligen den stilen. Eller jag kanske kan sy ett par....? I stället hittade jag på rea en söt, feminin omlottcardigan med sjalkrage och knytskärp och i en av mina älsklingsfärger - mörk "bränd" aprikos - och så en härlig stor scarf i tunn bomull med ett japanskinfluerat tryck i milda pasteller, den kommer att passa till massor av saker i min garderob.

3 kommentarer:

  1. Åh, vilken vacker sjal. Tycker så mycket om det japanispirerade. Jag följer en man på Pinterest som har massvis av vacker japansk skönhet samlad i sina mappar. Kanske något för Dig?

    http://pinterest.com/Sampry/?d

    SvaraRadera
  2. Pethra: Tog en snabb kik och ser massor av vackra bilder! Kommer definitivt titta runt ordentligt - Tack för tipset!

    SvaraRadera