31 mars 2012

Nytt från Ellos

Oj, vad hände med våren? Snön viner runt knutarna och det är 0-gradigt,brrr.... men så småningom blir det säkert sol och varmt igen! Och då har jag förberett mig genom att skaffa en ny vårkappa - Hittade den på Ellos och kunde uttnyttja en rabatt så den blev inte dyr vilket ju är ett plus i kanten, då finns det pengar kvar till något annat också ;-) Materialet är bomull och färgen passar ju till det mesta jag har i garderoben, ett riktigt bra köp med andra ord!


Annars idag ska vi trotsa ovädret och ta oss ner till gymmet, sen handla och så städa av lite. Tänkte plocka fram lite påskgrejer i morgon för snart är det ju PÅSK!

3 kommentarer:

  1. Gymmet....! Ni är duktiga ni! Själv ska jag plocka igenom någon av alla de kartonger som står upplagrade i vardagsrummet. Hur avsa man sig Facebook?

    SvaraRadera
  2. Vilken fin jacka! Roligt och snyggt med snörena där i halsen!
    Det här vädret är ju inte klokt, här i Enköping har vi för andra gången på några dagar ett tunt snölager på marken. Suck! Men snart är det påsk och det ska bli så mysigt fira hos er, som alltid!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Anders: Googla på "avsluta facebook" och gå in på den första länken från websimon.

    Charlotte: Tack! Ja den är faktiskt jättefin och satt perfekt, jag får rum med en varm kofta under också. Har en 50-talsinspirerad, röd klänning på väg därifrån också men den kommer inte förrän i maj, lagom till sommarvärmen!

    SvaraRadera