25 november 2011

Första Advent

Det är skön fredagkväll efter en lagom fylld vecka... peaken på högsäsongen på jobbet har passerats och man kan så smått varva ner lite. Och på söndag är det första advent och den där mysiga känslan av att julen närmar sig börjar komma. I morgon ska jag gå ut och hämta mossa till hyacinterna jag köpte idag och så plocka ner adventsljusstakarna från vinden.


Resten av helgen är obokad och jag tänker sätta mig med mönster och tyger och SY så mycket jag bara orkar, till Kian i första hand, jättekul! Och igår kväll fick vi träffa den lille mannen som nu är 10 månader och aktiv och charmig som bara den.


Det är roligt att tänka ut vad man ska klä sig i på julens fester och jag tror att jag ska använda en fin romantisk blus som jag beställde från Halens. Enkel snygg svart kjol skulle passa bra till och så ett par läckra röda skor...

5 kommentarer:

  1. Låter skithärligt och som att du kommit i helt rätt stämning inför jul.
    Min julklänning är en grå stickad som jag ska kombinera med ett rött lackskärp och svarta stövlar. Detta ska användas i kväll då vi ska på julbord på fjäderholmarnas krog, längtar!!!

    SvaraRadera
  2. Å så fin du kommer att bli Marie! Och lyllos dig som får äta Fjäderholmarnas fina, fräscha och annorlunda julbord!

    SvaraRadera
  3. Hej och så kul att du är nöjd med ditt köp från oss på halens.se och stjärna i kanten att du länkar tillbaka till oss. Då hamnar du på vår första sida under senast bloggat samt under produkten.

    Trevlig måndag önskar Anna från Halens

    SvaraRadera
  4. Anna: Ja, det verkar funka bra, jag har sett att jag fått ett par besök via Halens-sidorna :-)

    SvaraRadera
  5. Så kul att höra :-) Trevlig helg på dig önskar Anna!

    SvaraRadera