08 augusti 2011

Nyshoppat


Katalogerna med höstmodet har börjat dimpa ner i brevlådan och butikerna har laddat upp med nya färgskalor. Och till glädje för mig som gillar varma färger är det just de som syns stort till hösten! Rostrött, varmbeige, currygult, brunt...

Här är mina senaste inköp varav en del på extra bra rea, kavajen t.ex. för 99 kr!





Lindex hittade jag också ett par svarta, smala jeans på rabattkupong och en skön, stickad tröja på rea. Rea-erbjudandet var "ta 2 betala för 1" så jag plockade åt mig en XXXL tunika i snyggt djurmönstrat - helt gratis alltså - som jag ska sy om till något annat, kanske en kjol!


Ungefär så här kan jag mixa plaggen i höst... (bilderna är från HM:s "Dressingroom" där man själv "klär på" en valfri modell, riktigt kul faktiskt!)



1 kommentar:

  1. Vilken snygg väska! Och allt det andra ser jättefint ut också. Härligt med lite shopping!

    SvaraRadera