06 februari 2010

Om jag vann på lotto...

Om jag plötsligt skulle vinna väldigt, väldigt mycket pengar på lotto... då skulle jag åka till USA och ta mig till den största, mest välfyllda Pottery Barn-butiken. Där skulle jag FROSSA i heminredning och få alltsammans hemsänt - jag är helt kär i den där stilen dom har! Sänglinne, kuddar, mattor, saker, möbler... suck... Här kommer utvalda bilder från deras hemsida - tyvärr går det inte att beställa till Sverige, annars hade man ju kunnat köpa någon liten kudde i alla fall...

1 kommentar:

  1. Ja det är verkligen såååå vackert, man kan drömma sig bort i dem där bilderna. Färgerna är helt underbara. Man blir väldigt inspirerad. Men den stilen kanske inte är helt omöjlig att försöka återskapa med utbudet i våra affärer, om man letar lite.

    Kram

    SvaraRadera