19 februari 2010

Ledig dag

I morse såg det ut så här...


...och jag övervägde alternativen - borsta av bilen i -10 graders iskall blåst och slira till Uppsala 4,5 mil eller ta en semesterdag och stanna inne i stugvärmen och göra müsli, baka bröd, göra lite helgfint, blogga och kanske t.o.m. starta något syprojekt... på nåt sätt kändes inte valet så svårt ;o)

I går hämtade vi våra pass och uträttade en del ärenden, bl.a. hade jag fått mitt paket från HM. Tyvärr fick jag inte den fina blommiga koftan, den var slutsåld. Skorna var jätteläckra, men alldeles för små, lite konstigt, men jag får väl byta till en storlek större. Allt annat var jättefint!

Tidigare i veckan tog jag en liten titt på Deichmanns och som av en händelse kom jag inte ut tomhänt därifrån ;o) Det blev ett par skor, en väska och en scarf, solglasögon från Kicks... Jag har verkligen fallit för turkost i år!





1 kommentar:

  1. Nu förstår jag vad du menade med turkost... Snygga skor också! =)Tack för igår förresten, det var jättebra att ha er alla med!

    SvaraRadera