23 februari 2010

Ny bloggbakgrund

Sen vi skaffade ny dator med bred skärm har jag varit sugen på att lägga en bakgrund på bloggen, så att inte allt är bara vitt, vitt, vitt (räcker med all snö tycker jag). Idag är jag hemma med förkylning så då kunde jag ju ägna mig åt detta pyssel och jag tog hjälp av bloggen "Fixa din bloggspot" igen - superbra instruktioner!

Jag valde en gulrandig "tapet" som ger mig sommarkänsla, lite engelsk "country cottage" och jag känner mig jättenöjd med resultatet! Om jag känner för att byta till något annat är det "lätt som en plätt" nu när bloggens s.k. script är ändrat.

För att påminna om att det finns en vår långt därborta nånstans lägger jag in några fina bilder. Blommorna i "fågelboet" är från Pottery Barn och kudden och kopparna från Indiska.





5 kommentarer:

  1. Å vilken härlig känsla den nya bakrunden ger! Varm och somrig. Din bloggs utseende blir bara bättre och bättre. Den randiga "tapeten" är verkligen du.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med min kusin! Bloggen har blivit skitsnygg nu (inte för att den va ful från början, haha) :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Nu blir jag jätteglad! Tack båda två!

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt - men helt plötsligt blev jag sugen på glass - är det inte en en-liters glassförpackning av något märke som har just de här gula ränderna på sidorna - eller har jag drömt? Natalia får komma senare när vi har lite mer inkommande och mer tid. Krya på dig/Anders

    SvaraRadera
  5. Jag kom på det!!! Carlshamns gräddglass ;-)/Anders

    SvaraRadera