13 november 2017

Lättare sagt än gjort...

Blogga var det ja... Över halva hösten har slunkit mellan fingrarna sen jag skrev sist och då om höstsäsongens första konstnär på vårt Gallery Magno Art. Ett antal fler duktiga konstnärer har haft sin utställningar sen dess, bl a gulliga Anna Bergman som förärade mig med en härlig positiv tavla i hennes speciella stil. Känner mig stolt faktiskt!


Som avslut på säsongen kommer Magnus och jag ställa ut våra egna verk, ska bli sååå roligt! Lördagen den 9:e december har vi vernissage! Jag kommer att framförallt ha med kreativa kuddar i min egen design, By Juliannie, och kanske något annat också, vi får se....

Jag har sytt en hel del i höst och nu finns det små användbara kassar med fodral i mitt sortiment och min senaste idé är halsvärmare som knäpps ihop på sidan, så snyggt!


Hösten betyder mycket födelsedagar, jag själv i september och mina döttrar i oktober och november och det innebär mycket umgänge med familjen vilket jag älskar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar