21 februari 2012

Tillbaka på banan

Måste bara förmedla hur jäkla glad jag är att den där jobbiga tröttheten gett med sig (vad var det jag sa!) Och fortare än jag kunnat tro också. Och det känns ju nästan lite vårlikt ute också med plusgrader och smältande snö. I alla fall så har jag varit ute på lunchpromenad både i går och idag och igår kväll på gympa igen efter två veckors uppehåll - och det kändes KUL! Nu låter jag förbannat hurtig, men det är så tråååkigt när man känner sig seg och energilös och så roligt att vara pigg och glad igen!

2 kommentarer:

  1. Härligt och höra! Va glad jag blir för din skull. Kramar

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt, jag har inte märkt något - av att du varit trött och seg alltså. Dessutom, om jag hade det hade jag inte vågat säga nåt :-)

    SvaraRadera