26 februari 2012

Gulprickigt

Jag har haft en skön långhelg eftersom jag tog en semesterdag i fredags. Inte för något särskilt utan bara för att koppla av... Vi har donat lite hemma, varit ute och gått i solen, tränat en vända på gymmet, lagat årets första grillmiddag, haft trevligt fikabesök och Magnus har skapat konst och jag har sytt nya gardiner till köket (visar bild sen). Med andra ord tagit dagen som den kommer och gjort vad som fallit oss in.

Till mina avkopplande aktiviteter hör att kolla av mina favoritbloggar och en av dom är "Atlantic-Pacific" som jag skrivit om tidigare - en tjej som bor i Californien och som klär sig väldigt speciellt med härliga färg- och mönsterkombinationer. I går hade hon en outfit med ett par gul- och vitprickiga jeans som jag verkligen gillade - hittar jag såna här hemma köper jag dom direkt! Gult är ju som ni förstått en av mina favoritfärger och har alltid varit faktiskt... Här har jag kombinerat ett par bloggbilder från Atlantic-Pacific med en bild av konstnären Jack Vettriano från Easy Art, en scarf från HM och ett par skor från Rachel Zoe´s vårkollektion på Shopbop. Visst är det fint!

6 kommentarer:

  1. Himla snyggt faktiskt med prickiga byxor! Och skorna ääälskar jag!! Vill ha, vill ha! Härlig bild från Jack Vettriano. Den skulle jag gärna ha som tavla.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Charlotte: Tavlan går ju att köpa! På Easy Art som jag länkat till, det är bara att klicka!

    SvaraRadera
  3. Hellre ljusblått med vita prickar tycker jag ; )Men snygga!!

    SvaraRadera
  4. Ja ljusblått är inte fel det heller!

    SvaraRadera
  5. vad lustigt, jag har just den Vettriano tavlan i canvas från easyart. :) Så himla fin! Kan verkligen rekommendera den på canvas.

    SvaraRadera
  6. Mimmi: Ja jag gillar verkligen motivet och det härliga ljuset i bilden. Kan tänka mig att den är fin som tavla! Det finns ju flera motiv av Vettriano som också är jättefina!

    SvaraRadera