25 januari 2012

Kian 1 år och Kalle 3 ½ veckor


I söndags fyllde Kian 1 år! Tänk, ett helt år har gått sen jag blev mormor åt min lille charmige gullunge... så här såg han ut då...

Huset var fullt av folk och Kian stortrivdes och charmade alla, en riktig liten clown!



Nästan som en födelsedagspresent föddes Kians lille syssling Kalle den 29 december, Marie och Daniels förstfödde och vi fick äran att träffa honom för första gången på Kians födelsedagskalas. Så nu är både Maud och jag mormor, oj vad mysigt vi ska ha framöver med våra småttingar!


Här några fler bilder på Kian tagna av Charlotte och Kit runt hans 1-årsdag...







6 kommentarer:

  1. underbart o ljuvligt o mysigt o härligt :-))
    kram från monic a

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det Monica! Tänk vad släkten växer också!

    SvaraRadera
  3. Herre Gud vad mycket kul vi ska ha ihop=) Mormödrarna, kusinerna och sysslingarna.
    Många härliga pickninckar i gröngräset i vår, det hoppas jag på!

    SvaraRadera
  4. Marie, det ska vi definitivt ha! Å vad jag ser fram mot det!

    SvaraRadera
  5. Oj vilka finingar. Stor Lycka!!

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt inlägg mamma! Kian har minnsann blivit så stor, min lille pöjk. Och det är så mysigt med Kalle, gosungen. Längtar till våra barn leker med varandra.

    Kram

    SvaraRadera