03 oktober 2011

Nagelvård

Äntligen har jag fått ordning på mina naglar! Och det lilla underverket som hjälpt till heter Mavala Nail Hardener. Mina naglar har alltså väldigt lätt för att gå av och skiva sig och dumma sig. Och aldrig hinner de växa ut och bli snygga nog att måla i någon fin färg... Men efter några veckors behandling med den här vätskan har naglarna blivit jättefina och skivar sig inte längre så jag kan verkligen rekommendera den! Finns bl.a. på Kicks.


Och för att fira köpte jag mig ett nytt nagellack! Det blev ett härligt kopparskimrande - Rocky Bronze - från Kicks egna nagellacksmärke som nyss lanserats. Det kostade bara 39 kr och var verkligen superbra, lätt att stryka på, mycket pigment och skimmerpartiklar och satt nästan en vecka utan att flagna.




1 kommentar:

  1. Mavala fungerar till och med om man spelar gitarr och använder naglarna som plektrum!!!

    SvaraRadera