03 januari 2011

En vecka ledigt kvar!

Många började jobba idag, men inte jag... härlig känsla! En hel vecka kvar utan några "måsten", bara lugn och ro.

Förra veckan tog vi en tripp till Enköping för att handla fyrverkerier och då passade jag på att göra lite rea-fynd - stickad tröja/tunika från Lindex och omlottklänning på anrika damekiperingen Selma Jansson, som funnits vid torget i Enköping så länge jag kan minnas. Varma jordnära toner som jag gillar...


Julgrupper reas också ut nu och det här fyndet gjorde jag idag - för 30 kr! Jag älskar hyacintdoft så den får pryda sin plats på soffbordet för än vill jag ha julstämningen kvar lite.


Sen har det ju faktiskt varit en del vackert väder! Och nu när jag tillfrisknat från den jobbiga förkylningen kunde vi knalla ut och njuta av lite sol och fina vintermiljöer!


Nyårsafton firade vi i sällskap av våra goa kompisar Pelle och Lotta och deras söta tjejer och det var tjo och tjim från början till slut som det alltid brukar vara! Nu ser vi fram mot en rolig kryssning tillsammans lite längre fram!

1 kommentar:

  1. Hej
    Visst är ugglertyget helt underbart, lite sur blir jag att dottern inte vill ha den på sig! Det är köpt på mjuka tyger ( https://butik.kameleontdesign.se/tyger-c-143-1.aspx )Hon har många helt underbara tyger!
    Susanna

    SvaraRadera