25 juni 2009

Rött är fint

I våras letade jag efter en röd jacka att pigga upp den långa sega senvintern med, men det blev aldrig något köp. Antingen var det fel pris eller fel modell... men titta vad jag hittade på rea hos Lindex!

Annars har jag bundit upp vildvuxna grenar av den otroliga, röda klätterrosen Flamentanz som växer på husets östsida. Den ska precis till att slå ut och har vuxit rejält. Förra sommaren såg den ut så här, en tidig morgon i juni när vi precis kommit hem efter att vi gått båtvakt...

2 kommentarer:

  1. Jättefin jacka! Den blir snygg till din vita kjol el. byxor! Jag blir så sugen på att komma hem till er när jag ser dina mysiga bilder...

    Imorgon börjar semestern!!! Så snart kan vi börja åka båt ihop!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag längtar också efter att träffas! Och åka båt ihop! Jag har en vecka kvar att jobba...

    SvaraRadera