21 april 2014

Lite nytt i garderoben

Men... hon skulle ju inte handla nåt på hela 2014 enligt sitt nyårslöfte! Ha ha, men jag fick födelsedagspengar i höstas och de räknas inte in i löftet utan de har sparats till ett bra tillfälle, som nu t.ex. Och på Zalando hittade jag ett märke som gör skönt avslappade vardags- och ledighetsplagg - GARCIA. Jag gillar framför allt varma färger och ibland kan det vara svårt att hitta, det är så mycket svart, vitt, grått och olika blå nyanser. Men Garcia hade en hel del och även fina tryck så jag slog till på de här topparna som jag tror kommer att passa till mycket i min garderob i vår och sommar...



Den här ljuvliga klänningen har jag inte köpt, men skulle GÄRNA vilja ha den! En riktig sommarklänning med retrokänsla, eller hur?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar