13 januari 2013

Lite nytt i garderoben

Några nyinköp som andas vår! Man måste ju vara förberedd även om det är nog så vintrigt än så länge ;) Koftan kan man förstås ha redan nu inomhus och det passar bra för en frusen typ som jag men jag längtar till den dagen då man bara slänger på sig en kofta när man ska åka till jobbet! Skor och kofta är från Zalando och stövletterna från Deichmann.


I övrigt gick första jobbveckan fort och galant med lunchpromenader nästan varje dag för att hålla igång nyårslöftet att röra på mig mer. Helgen var också bra med den barrande julgranen utslängd och trevlig 30-årsfest på agendan! Nu måste jag sova för att orka upp i morgon till en ny vecka!


8 kommentarer:

  1. Supersnyggt!!! Har också slängt ut julgranen i helgen men nästan inte ett barr släppte den, så det var nästan synd. -14 var det på landet igår, så det känns liiite långt till "bara koftan på". Men om si så där 40 dagar då är det ljust klockan 7 på morgonen. Kramkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å så bra att du har koll på det där med ljuset! 40 dagar är ju bara drygt en månad!

      Radera
  2. Härligt med lite vårtankar!

    SvaraRadera
  3. Så mycket snyggt! Tycker om färgerna! Jag tycker koftor är så bra och passar alltid. Skönt att röra på sig också, det försöker jag göra varje dag.

    Julgranen är i princip ute här ;)

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Utan koftor vore mitt liv halvt! Jag har massor i alla möjliga färger och material så att jag aldrig ska slippa frysa!

      Kram

      Radera
  4. Supersnygga skor!! Jag vill också shoppa... Mem det är ju det där med mammapeng, den räcker liksom inte alltid till. Så jag får nöja mig med att låtsasshoppa på nätet! :) Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan du inte be din kära man om lite shoppingpengar ;)Det är du värd!

      Radera