21 augusti 2012

Ny termin och nya skor

Så där ja, då har höstterminen börjat och för Tommy sista året i gymnasiet.

Dags att börja tänka på höstigare kläder och till att börja med köpte jag mig ett par skor på Zalando, fint skinn både utanpå och inuti och lagom hög klack. Och så här skulle jag mycket väl kunna tänka mig att matcha dem! Klänningen och jackan är designade av en av mina absoluta favoritdesigners - Vivienne Westwood - och finns att köpa hos bl.a. Lyst.com för många sköna tusenlappar, men "tusan" så snyggt. Väskan finns hos Dorothy Perkins som för övrigt har otroligt mycket fina väskor till bra pris. Förresten skulle jag inte alls ha något emot en tripp till London...


De små nallarna med paraplyer har jag lånat från Graphic Garden.

5 kommentarer:

  1. Jag har också köpt nya skor - löparskor. Så nu MÅSTE jag sätta igång ... : )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! Jag har otroligt svårt att komma igång den här terminen men känner också att jag MÅSTE. Jag går helst på gympa och den startade den här veckan men än har jag inte masat mig iväg... det finns ju så mycket annat roligt att pyssla med :)

      Radera
  2. Alltid lika fina kollage här! Jag har länkat till din fina blogg i morgondagens inlägg. Har fuskat lite idag så tiden räcker till, till allt imorgon.
    Kram Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad glad jag blir, tack! Och en ära att få en länk i ditt inlägg :)

      Radera
  3. Men Herregud så snygga grejor!
    Ska iväg så fort Kalle vaknat (och ätit och skitit och spytt och allt annat som bebisar gör) och uppdatera höstgarderoben.
    Har redan tittat ut en skitsnygg grön blus med svarta detaljer på Lindex och ett par svarta brallor på HM. Detta ska jag förhoppningsvis få användning av i morgon då jag och Daniel ska på traditionell middagsdejt med tillhörande biobesök. Kalle ska vara hos sin farmor och farfar.
    Tack för härlig höstgarderobsinspiration!

    SvaraRadera