14 april 2011

En lättnadens suck!

Som några kanske har märkt har bloggen inte varit sig riktigt lik under några dagar. Photobucket som lagrar mina bilder har varit ur funktion och jag har skräckslaget öppnat upp bloggen flera gånger om dagen för att se om det har rättat till sig. Det började gå så långt att jag såg för mig att allt jag lagt in, inklusive bakgrunden var borta för alltid, att det bara var att börja om med en ny blogg kanske... Nu har jag förstås inte orginalbilderna bara på Photobucket, i alla fall inte de jag vill spara, men väldigt många kombinationsbilder och diverse andra som bara är tänkta för bloggen sparar jag inte, så dom hade varit borta för gott om inte Photobucket gått igång igen. Men så idag, jippikajejj! Där var dom! Som sagt - en lättnadens suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar