12 mars 2011

Nytt i garderoben

Idag är det en härlig, solig lördag och vi har varit ute på en riktig långpromenad runt nästan hela Bålsta i två timmar, äntligen med gympaskor i stället för kängor - och nu är jag helt slut i benen men på jättegott humör! Den sista biten längtar man rejält efter att komma hem och vila och fika med en stor mugg kaffe och ett par mackor till!

När det blir ny årstid väcks ofelbart min längtan efter att förnya garderoben och i tidningar och kataloger och i affärerna lockar dom med säsongens nya färgskala som i vår är osedvanligt mycket i min smak! Mjuka naturtoner, aprikos, rosa, gult, kakigrönt, ljust brunt och grått, det är så härligt, jag skulle kunna köpa hur mycket som helst... Som tur är finns Ellos, HM och Gina Tricot där man kan frossa lite utan att bli ruinerad... så här är mina senaste "fynd"...







1 kommentar: