09 februari 2011

Mormor-dagar


Nu har jag fått en riktigt ordentlig dos av bebis-gos! Jag tog semester i två dagar för att umgås med Charlotte och lille Kian som nu hunnit bli lite drygt två veckor, och det var helt ljuvligt! Så mysigt och avkopplat att få vara med lite grann på ett hörn av den första mamma-ledighetstiden och få hjälpa till med lite av varje vad gäller bebis- och hushållsbestyr.


Tiden går ju så fort och bebisar utvecklas i en rasande fart så jag är så glad att jag fick vara med en stund så här, tack Charlotte och Kit! Ni är dessutom helt underbara föräldrar, lugna, trygga och måna om varandra också!


Såå fin...

Det var hela 17 år sen jag hade en egen liten gosis, för igår fyllde Tommy år och vi firade med lite bubbel i glasen, presenter och tacomiddag! Men det blir mera fira... det kommer ett gäng med familjemedlemmar i morgon också! Ju mer firande dessto bättre tycker jag!



2 kommentarer:

  1. Eva, jag blir så glad när jag läser om dina underbara dagar! Det är ju så "gottigt" att få hålla den lilla i famnen och få snufsa runt med näsan i nacken t ex. Njuuut.0
    Kramiz Monica

    SvaraRadera