19 februari 2011

Birka-kryssning

Så, nu har jag hämtat mig efter förra helgens kryssning till Åland, det tog en vecka! Nä, skojar lite... jag har bara inte riktigt orkat sätta mig och skriva och fixa bilder och så. Den här veckan har varit hektisk på jobbet så jag har somnat framför TVn vid åtta-niotiden varenda kväll.


Det var i alla fall en riktigt härlig resa - med jättegod middag, en massa gott att dricka, full rulle på dansgolvet, god frukost, god lunch, jättefint soligt, lugnt väder och framför allt - VÄRLDENS BÄSTA SÄLLSKAP! Tack Pelle och Lotta!


Taxfree inköpen höll vi låga, det blev en whisky som visat sig smaka himmelskt och så lite chokladpraliner, mina favoriter Salmiakki. Jag sniffade runt bland parfymerna en lång stund för att hitta något nytt och bestämde mig till slut för en Naomi Cambell, men den beställde jag för ett lite lägre pris på lyko.se. Så här beskrivs den... Doften inleder med granatäpple, röda vinbär och rosépeppar för att övergå till hibiskusblomma, fresia och viol. Doften avslutas med mysk och sandelträ. Låter härligt va!


Jag luftade mina nya skor förstås, men eftersom klackarna är ganska höga fick jag byta till andra när vi förflyttade oss till diskot!

Summa sumarum tycker jag att Paradise var en jättefin båt och mina förväntningar infriades med råge! Ser fram mot att snart göra om det!


1 kommentar:

  1. Låter som en riktigt lyckad upplevelse :-) Dina skor var riktigt fina! Hoppas att du får en härlig dag! Kram

    SvaraRadera