13 november 2010

Överraskning!


Jag har världens mest underbara man!

Igår kväll när jag och Tommy kom hem efter en tuff arbetsvecka och ett "svart hål" som jag grottat runt i en del, möttes vi av ett nystädat hem, massor av tända ljus, soft musik på stereon och en orkidé på bordet - och nyinköpt "finglögg" redo att bara värmas för att skåla in helgen! Jag blev så oerhört glad, nästan rörd! Min fina man...

Det roliga var att jag just på vägen hem förberett Tommy på att det skulle bli nya rutiner vad gäller städningen... lördag efter frukost skulle vi ALLA TRE hugga in och städa TILLSAMMANS tills allt var gjort och EFTERÅT fick man sätta sig och spela online eller blogga eller vad man nu vill göra en lördag! Och så fick vi världens överraskning, ha ha ha! Vi får sjösätta denna eminenta rutin nästa lördag i stället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar