19 april 2010

Systrar, mammor, döttrar...


Jag har lyckan att ha en SYSTER och vi har båda lyckan att vara MAMMOR till två DÖTTRAR var (men också varsin son)! Vid det här laget är våra söta döttrar vuxna och VÄLDIGT trevliga att umgås med! Då och då brukar vi träffas och ha en riktigt mysig "tjejhelg" och i lördags träffades vi (alla utom lilltjejen Emma som bor i Skåne) hemma hos Charlotte för att äta och dricka gott, men framför allt för att snacka, diskutera, skratta, flamsa och mysa!



Charlotte, Cathrine och Marie är ju kusiner och är födda med precis ett halvår emellan, så de har haft mycket kul tillsammans sen de var små. Och vad skönt det har varit att ha min kloka, roliga och duktiga syster Maud att dela allt roligt och även allt jobbigt med!

Man får lov att le när man tittar på de här gamla bilderna... först Maud och jag...


...och här de små fnissiga kusinerna




2 kommentarer:

  1. Jaa, tänk att man kan ha det så bra.

    SvaraRadera
  2. Mina tjejer, jag saknar er ännu mer när jag ser det här inlägget. Jag blir alldeles varm inombords. Vi har det så bra ihop! Tack för en ljuvlig helg!

    Stora kramar

    SvaraRadera