03 juni 2012

Flower Power

I våras dök det upp blommiga byxor i butikerna och jag som älskar blommigt ville gärna ha ett par. Det blev inte av att köpa några då men så plötsligt fick jag syn på ett par på REA hos Lindex! Och de satt som en smäck, vilken tur! De är faktiskt ganska lätta att matcha med andra plagg och man kan ju både dressa upp och dressa ner dem. Svart funkar ju alltid och förstås den mörkröda färgen som blommorna har.
Jag satte ihop ett kollage som skulle passa en dag på stan med skor som faktiskt funkar att gå i trots höjden på klacken. Jag har ju ett par rosa likadana... hi hi. Kavajen tyckte jag var urfin med de små volangerna på sidorna och lite puff på axeln så jag funderar skarpt på att skaffa den. Väskan tycker jag också är sååå fin men tyvärr verkar den inte finnas kvar längre.
Dorothy Perkins tycker jag förresten har väldigt mycket snyggt och till bra priser (många fina väskor) och de har fri frakt om man handlar för mer än 40 pund, annars kostar frakten 6 pund.

Byxor från Lindex, top och väska från Dorothy Perkins, skor från Din Sko och kavaj från HM

2 kommentarer:

  1. Blommiga byxor är inte riktigt jag, men jag gillar det skarpt på andra. Visst är det konstigt hur känslorna styr över våra val. Snyyygt kollage!!
    Kram Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för berömmet! Det är ju så himmelens roligt att knåpa ihop dessa kollage, jag får verkligen utlopp för en del av min skaparlust. Ja känslorna styr väldigt mycket ens val, ibland omedvetet!

      Radera