18 juni 2012

Fint från Blomsterlandet

För någon vecka sen åkte jag till Blomsterlandet i Uppsala nära mitt jobb för att köpa blommor till utplantering i krukor. Handlade massor av fina blommor och fick också syn på jättecharmiga grejer för hemmet i en färgglad, patinerad stil! Det fanns saker i trä, i plåt och även små stoppade möbler som till exempel en fotpall och jag hade lätt kunna köpt allt möjligt, men man får ju lov att hejda sig... En fin liten ask ungefär 20 x 15 cm fick i alla fall följa med hem och den fick den hedervärda uppgiften att hålla reda på kvitton!

4 kommentarer:

  1. Vilken finfin ask! Det kan man ju aldrig få för många av!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Och så kan man ju göra egna, dekorera gamla kartonger och burkar... tror jag ska pyssla lite under semestern... :)

      Radera
  2. Jag har också sett en massa fint på Blomsterlandet. Såg du deras porslin i turkost? Var inte särskilt dyrt heller. Blev så jäkla sugen men fick hejda mig. Asken var jättefin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var jättefint och jag fick verkligen hejda mig, vi har ju inte plats för mer porslin hemma! Bra ställe för presenter!

      Radera