06 maj 2012

Urblekta jeans & rosa kavaj

Härlig helg vi har! Solen skiner nästan hela tiden och det är ljust nästan till halv 10 på kvällen och i går natt var det fullmåne, så vackert!

Jag tänkte visa ett kollage som jag satt ihop av min rosa kavaj från H&M tillsammans med ett par urblekta jeans som jag köpte samtidigt, också på H&M. Toppen, skorna och accessoarerna får stå på min önskelista... sååå fina. Jag fick associationer till en weekend-resa på tu-man-hand till någon pittoresk stad i Italien eller så!


Kavaj, jeans och top från H&M, skor från Gina, clutch från Accessorize (finns tyvärr inte kvar) och halsband från Baglady hos Blingit.

7 kommentarer:

  1. Vilket snyggt kollage! En varm kväll, uteservering och ett glas kallt vitt vin. Tänk vad lite man behöver för att drömma sig bort ett tag.
    Tack för tipset. Både jag och vår Johanna gillade hennes klädstil. Lite lagom vuxet.
    Ha en skön kväll! Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad roligt att du tyckte om kollaget! Jag längtar som sjutton efter att plocka fram sommarkläderna och just nu hänger den här kavajen och väntar på att användas på ett försomrigt dop om en dryg vecka!

      Eva

      Radera
  2. Jättefint kollage! Rosa och blekta jeans är en härlig kombination. Kavajen blir ju urfin till dopet! Kram Madeleine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja den där kavajen var verkligen ett fynd på HM! Till dopet blir det dock kjol i lite starkare färger till :)

      Eva

      Radera
  3. Svar
    1. Ja visst är det! Jag ska försöka få tag i den där toppen från HM, den var inte dyr. Däremot skorna... 6000 kr, inte i år kanske... ;)

      Kram

      Radera
  4. Nice jeans! I found the same on this site Originalluxury

    SvaraRadera