30 maj 2012

Mors Dag (del 2)

Att få ha familjen omkring sig är det bästa jag vet! Och på Mors Dag kom mina fina döttrar, mågar och barnbarn och hälsade på som jag skrev om i förra inlägget. Här kommer en kavalkad av bilder på allihop och med lille charmisen Kian som har hunnit bli drygt 16 månader och är i farten precis hela tiden och gillar bollar skarpt...


Bollen är min nu!

Inkast!

Å hej och hå!

Koncentration...

Nej, nu GÅR jag...

Man måste vila lite också...

Cathrine och Hasse... och snart dags för en liten kusin...

Cathrine...

Kians söta mamma Charlotte...

...och fina pappa Kit som får servera Kian lite vatten, man blir ju törstig av allt bollande!


7 kommentarer:

  1. Vilka suuuuperhärliga familjebilder du visar!!! Så mysig mors dag:))) Och vilken jättegullig liten kille:))))

    Stööörsta kraaaamizen aka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Jag är verkligen en lyckligt lottad mamma och mormor! Har också en mysig son på 18 år som inte syns på bilderna :)

      Radera
  2. Så mysigt ni har haft det! Och vilken söt och cool liten bollkalle! :) Kram Madeleine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, söt som socker! Stor kärlek!

      Radera
  3. Meh, åhh! Hur lyckliga kan man vara?! Lyckliga alla oss som har våra fina familjer =)

    SvaraRadera