18 september 2011

Härlig dag!


Idag är det söndag och inte vilken söndag som helst - för idag ska vi fira min födelsedag som egentligen infaller på tisdag! Kaffekalas blir det och hela familjen kommer, plus systeryster med en tredjedel av sin familj, plus Magnus familj - med andra ord HUSET FULLT! Det är bland det bästa jag vet!

Igår städade jag och gjorde fint och bakade kakor och cheesecakes, idag blir det mera bakning eftersom jag inte har fler än två formar med löstagbar kant och nu ska det bli äppelkaka och muffins. Mmmm, massor av gosaker!

Bäst att sätta fart, klockan är redan halv sju... bilder och kanske recept kommer sen!

3 kommentarer:

  1. Ett Grattis från mig
    till dig

    Hoppas du en fantastisk dag får
    eftersom du bara fyller en gång per år.

    SvaraRadera
  2. Vilket kaffekalas det var! Så mycket godsaker! Tack mamma ännu en gång för en supermysig dag! Hoppas du får en härlig dag imorgon, grattis i förskott! :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack själva för presenter och allt! Skriver mer och lägger ut lite bilder sen (frågar om lov först)!

    SvaraRadera