30 november 2009

Man är inomhus...


Tre veckor kvar till jul och man vill mest vara inomhus och dona och pyssla. Min bästa systeryster och jag ägnade en helg hemma hos oss åt att sy, vår kära gamla hobby som det inte blir så mycket av med bland allt annat som tar ens lilla fritid. Den här gången bokade vi in tiden så inget skulle komma emellan! Jag ägnade mig åt att ändra och förbättra befintliga plagg och hon sydde sig en helt ny kjol i ett vackert, orange råsidentyg.

Kjolmönstret från en Burdatidning

Orange råsiden, så otroligt fint!

Ett av mina projekt, "katt"-applikationer på en kjol!



2 kommentarer:

  1. Måste säga att du har en den klart snyggaste och mysigt varma blogg som jag besöker. Bra jobbat!/Tommy

    SvaraRadera
  2. Tack, vad glad jag blir!
    /Eva

    SvaraRadera