01 maj 2016

Mormors lilla gäng

Det är mycket fokus på annat just nu, men ibland behöver man ta sig tid att umgås med sina barnbarn och förra helgen fick jag chansen att träffa alla fyra på en gång under ett minst sagt intensivt dygn. Full rulle var bara förnamnet! Men när minstingen Julie sov middag hade vi en lugn pysselstund med papper, kritor, stämplar och klisterböcker - phuuu...

Här kommer en liten kavalkad med bilder på sötnosarna - först Julie...




Eirin och Kian


Elise i egen hög person...


Leka "pyssla om bebis"....


Liten fundersam Eirin... 


Ibland är dom goa och leker fint....


Glada killen Kian...


Fiskspelet...


Jag hade en fullmatad helg och blev lite trött i mössan, men det var också bra att få annat i tankarna än galleri och företagande. För att inte tala om hur viktigt det är att träffas då och då - stor kärlek! 

Klicka HÄR för att se alla inlägg med Kian, Eirin, Elise och Julie.

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt gäng! För visst är det skönt att få vila från vardagstankarna ibland. Jag följer mormorsmorot på instagram. Hon har också ett skönt gäng med barnbarn. Än har jag bara en liten prins som kommer från Stockhol på onsdag. Ett besök mina föräldrar på 85+ ser fram emot. Självklart längtar vi också. Kramar Anita

    SvaraRadera
  2. a very cute kids ... and outfits too ... liked kids dresses which all they wore ... they really look sweet in that

    SvaraRadera
  3. online mba courses
    nice collection for kids dress
    great outfit


    SvaraRadera