06 december 2011

Trevligheter i december

Nu har jag invigt min fina vinterklänning, två dagar efter varann t.o.m. I söndags var jag på gospelkonsert med Pia och fick lyssna på jordens sväng av Heavenly Joy, vår egen lokala gospelkör i Bålsta. Det var så BRA och härligt och förmedlade en riktigt skön musikglädje! Och jag som inte ens är religiös!


Och igår kväll träffades Eva, Suzanne och jag på Uppsalas trevliga musikpub/restaurang Katalin och käkade deras ljuvlig fisksoppa och pratade igenom livets väsentligheter. När vi kom ut därifrån SNÖADE det faktiskt, stora fluffiga flingor...



2 kommentarer:

  1. Intressant med gospel. Kan tänka mig att det är svårt att inte låta sig ryckas med i stämningen.

    Va roligt att du har fått så mycket användning av din snygga klänning från förra inlägget. Det var härliga tofflor du hade hittat också. Jag skulle lätt ta mig på mig hela outfiten. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det roligaste var att körsångarna var så glada och verkligen såg ut att ha kul!

    Den där klänningen tror jag är mitt bästa köp i vinter! Vad roligt att du tyckte om matchningen!

    SvaraRadera