17 januari 2013

Härlig dag - Formexmässan!

Idag har jag tagit ledigt och har börjat dagen med att sova ut, äta frukost och sen gymma en dryg timme, vilket jag inte gjort på ett halvår minst! Sporadiska gympapass har det dock blivit under hösten, men nu ska jag tillbaka på banan formmässigt :)

På tal om form... anledningen till att jag har tagit ledigt är att jag för första gången ska besöka den stora branschmässan för design och inredning - FORMEX! Det har jag önskat i åratal men ingen har skickat några biljetter till mig :( Men nu är det faktiskt så att jag är ju egen företagare sen i höstas och just i inredningsbranschen och då får jag tillträde alldeles själv! Så jag tar med mig kära syster och ägnar eftermiddagen och kvällen åt att inspireras och kanske knyta kontakter och njuta i fulla drag av allt härligt som vi ska spana in! Jag återkommer och berättar hur det var!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det var underbart! Så mycket fint att titta på och inspireras av! Hann bara inte med allt, man skulle behövt två dagar, men i augusti kommer den tillbaka och då blir det två alla gånger!
      Kram

      Radera