17 juli 2012

På sjön

Trots denna ostadiga sommar har vi varit ute med båten lite grann i alla fall. Det går ingen nöd på oss även om det kommer en regnskur eller om kvällen blir kylig. För min del har det inte blivit mycket bada dock, premiärdoppade mig den 14 juli och då bara "av hygieniska själ", det var attans så kallt i vattnet. Men det är ändå så mysigt att vara ute, laga mat i det lilla köket utan stress, äta och dricka gott, ingen TV, ingen dator... Och så är naturen är så oändligt vacker när man ser den i ett större perspektiv!









7 kommentarer:

  1. Åh, så underbart vackert!
    Kramar Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja trädgård i all ära, men inget slår naturen! Och kvällshimlar är såå vackra...

      Radera
  2. Oj så mysigt det ser ut! Kan verkligen förstå att man kommer ner i varv på en båt. Det är kanske det man skulle behöva för att koppla av totalt...

    Ha en underbar dag!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är lite så måste jag erkänna, även om jag är världens mest hemkära människa och gärna, gärna stannar hemma på semestern!

      Radera
  3. Härliga sommarbilder Juliannie!
    Min moster samlar på moln (fotograferar dem),
    kom att tänka på det när jag såg dina fina molnbilder :)))

    Fortsatt fin sommar önskar jag dig!
    Kram, carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk att ligga på rygg och titta upp i himlen och hitta på vad molnen föreställer, som man så ofta gjorde när man var liten... :)

      Radera
  4. Hoppas att vi kan komma med ut på en båttur nu när min semester börjar nästa vecka. :)

    SvaraRadera