24 februari 2012

Yogakläder

Efter ett uppehåll på ett par veckor fortsatte jag med yoga i onsdags och det kändes verkligen bra! Fick göra en del skojiga övningar som måste ha sett helkul ut om någon hade stått och tittat på - en hette "clownen" också, ha ha ha. Innan yogan kör jag ett medelgympapass så man är i alla fall ordentligt uppvärmd - och svettig... Insåg i onsdags, då gympan dessutom bytts ut mot step-aerobics på grund av sportlovet, att jag måste ha något ombyte med till yogan. Idag har jag gjort en beställning från Ellos på mjuka, icke åtsittande byxor och tröja som jag tror kommer att funka fint. Att tröjan var på rea och bara kostade 79:50 och att jag kunde utnyttja ett erbjudande på 50 % rabatt på byxorna så de bara gick på 99:50, gjorde ju inte ett dugg heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar