19 februari 2012

Ny bakgrund och tulpaner

Nu har jag bytt bakgrund också, tagit bort den gul- och vitrandiga "tapeten" som jag hade förut sen lång tid tillbaka. För att illustrera mitt sy- och tygintresse har jag skannat ett eget tyg och skapat bakgrunden själv. Och gult vill jag ha, särskilt nu när det är vinter och jag behöver all värme jag kan få! Visst blev det härligt? Jag tycker mycket om gula tulpaner och hittade det här fina, välkomponerade fotot hos bloggen Nordingården som för övrigt har många fler vackra foton och inredningstips om man gillar den lantliga stilen.

I morgon börjar sportlovet här i Uppsala län och jag har tagit fredagen ledig, det ska bli jätteskönt! Humöret känns lite bättre nu också och jag ska försöka komma ut på flera lunchpromenader, lite ljus i ögonen tror jag är bra!

4 kommentarer:

  1. Allt ser superhärligt ut! Har alltid tyckt att du har så bra smak =)
    Vi har en riktig pissdag här hemma då Kalle bestämt sig för att ha skrikfest och vägrar att sova mer än 10 minuter i sträck . Blev lite uppiggad av ditt blogginlägg.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att jag kunde pigga upp dig lite! Och tack för dina snälla ord.. Skickar lite sympatistrålar till dig och Kalle.... Kramar

    SvaraRadera
  3. Coolt med bakrunden!

    SvaraRadera
  4. Bakgrunden menade jag förstås. ;)

    SvaraRadera