05 oktober 2011

Bloggfunderingar

Ibland tänker jag att jag ska använda min blogg för att uttrycka mina åsikter och tankar om företeelser här i världen och i min närhet, gnälla av mig kan man kanske kalla det. Jag började med ett sånt inlägg i kväll, men efter att ha skrivit en stund kände jag - neej, jag blir bara deppad, det känns inte alls bra!

Att skriva om trevliga saker och kombinera ihop vackra bilder gör mig glad och harmonisk så det tänker jag nog fortsätta med! Familjen och jobbarkompisarna får som vanligt vara mina bollplank när jag blir förbannad på nånting, ha ha.

Nu ser jag fram mot att träffa Charlotte och Kian i morron kväll!


Bilden är från Mors Dag då jag blev bjuden på brunch på Fåfängan i Stockholm av min rara barn Charlotte, Cathrine och Tommy!

5 kommentarer:

  1. Tänkvärt och säkerligen rätt. Man skall nog följa magkänslan.

    SvaraRadera
  2. Tack Tommy! Rätt vad det är kanske jag skriver om något som upprör eller berör mig i alla fall, jag följer magkänslan :-)

    SvaraRadera
  3. okidoki, du vet vad jag tycker....!

    SvaraRadera
  4. Fina ni är på bilden tjejer!

    rar mamma ger rara barn... ;-)

    /Sanna

    SvaraRadera
  5. Tack Sanna! Du är också fin!

    SvaraRadera