23 oktober 2011

Ännu en fin hösthelg

Fantastiskt vilken tur vi har med helgvädret, ännu en riktigt fin hösthelg! Det här ju så fint i naturen så man bara bländas - alla fina färger och solen som silar genom gula löv...

I går hade vi trevligt middagssällskap och jag hade plockat in lite höstkvistar för att göra fint.




Middagen bestod bl.a av mustig viltsvinsgryta kryddad med enbär, timjan och rött vin och till kaffet en oprövad nötkolapaj som jag definitivt kommer att göra igen, riktigt smarrig!


Gårdagen ägnade jag förstås åt matlagning och städning (Magnus jobbade i båtklubben) och idag var vi ute och gick en långpromenad i solen och fikade sen på överbliven nötpaj - härligt med söndag!

Jag tycker det är ganska trevligt att kombinera ihop kläder så här års när det inte hunnit bli för kallt och det är så fint med allt stickat i mustiga, varma färger. Så här skulle jag kunna tänka mig att klä mig just nu...


Jeans, tröja och tubscarf från River Island, boots från DSW och väska från Proenza Shouler.


2 kommentarer:

  1. Den där nötkolapajen blev jag riktigt nyfiken på! Den ska jag testa så snart jag får tillfälle.
    Snyggt matchat med kläderna!

    SvaraRadera
  2. Då kommer jag som ett skott på fika!

    SvaraRadera