08 mars 2011

Vårig marsdag och nätshopping


Det har varit en solig, blåsig marsdag med mycket smältvatten på vägarna, heja heja våren! Tog en rask lunchpromenad delvis längs Fyrisån för att få dagens motion. Igår blev det ett lättgympapass, det första efter tre veckors uppehåll för att läka en skadad muskel i sidan. Tog det väldigt lugnt och försiktigt så det inte ska börja göra ont igen, man får vara rädd om sin enda kropp tycker jag!

Igår fick jag också hem en sändning vår- och sommarkläder från Ellos, en del jättefint som jag behåller, men resten får gå i retur, fri returfrakt vid den här beställningen så det gjorde inte så mycket. Det är ju grejen med nätshopping, man får vara beredd på att det inte motsvarar förväntningarna, men det är ändå så spännande och kul att få hem sitt paket! Bilder kommer sen...

Väntar också på ett annat litet paket - tyger till babykläder! Beställt från Znokdesign som har så roliga, annorlunda barntyger. Oj, vad det ska bli roligt att sy till lilla Kian - men jag ska inte sy så småttigt utan ta lite större storlek så han kan ha det lite längre - får se vad jag hittar på för nåt åt min lille prins!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar