18 maj 2014

Tacksam mottagare av textilier

Tänk vilka snälla vänner och bekanta jag har! Jag är så tacksam och glad att ni rensar era gömmor och låter mig få ta hand om tygspill, gardiner, klädesplagg, garner, band och allt vad det är.... För mig är det som en skatt och min kreativitets- och sylust sätter igång för fullt! Det enda som saknas är mera tid... Men planer börjar ta form för att ordna det ;-)

De tecknade bilderna har jag hittat på Pinterest

Gå gärna in på By Juliannie och titta om du hittar någon fin kudde att pynta sommarstugan, båten eller husvagnen med inför semestern! Klicka HÄR så kommer du till shopen! T.ex den här fräscha randiga som det finns två av - de skulle väl passa fint i en vit trädgårdssoffa...



2 kommentarer:

  1. Så duktig du är. För några år sen sydde jag och en kompis Madickenklänningar, barnhattar och korgdukar som vi sålde. Vid ett par tillfällen var vi ute på marknader. Jag sydde dockklänningar med puffärm och mamelucker till. Dina blogginlägg är alltid lika härliga att läsa. Kram Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir! Tack Anita! Det blir ju lite sporadiskt med inläggen men det är så roligt att få dela med sig av det man har på hjärtat. Så här års brukar man ju också få många fina trädgårdsbilder att visa.
      Må så gott!

      Radera