17 april 2014

Snart påskledig!

Sista dagen, som dessutom är kort, innan fyra långa, lediga påskdagar ligger framför en! Tycker mycket om påsken med familjeträffar, ljuset och den antågande sommaren... Våren är ju i år dessutom så där lagom utsträckt så man verkligen hinner med i svängarna när allt knoppas och slår ut. Skönt att man kan gå ut på lunchpromenader och supa in allt och i Påsk hoppas jag att vädret håller sig fint så jag kan ta några härliga långpromenader! Och så ska jag sy också förstås ;-)

Glad Påsk önskar jag alla med den här fina bilden som jag hittat på Pinterest!


6 kommentarer:

  1. Ser fram emot att ses imorgon! Glad påsk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med! Så mysigt med hela min fina familj samlad. Kram

      Radera
  2. Håller med, älskar också påsken. Ska njuta av varenda sekund med god mat, vänner och trädgården. Det blir nog också ett glas vitt i solstolen ser det ut som :) Dessutom har jag ju en hel vecka semester efter påsken att njuta.
    En STOR påskkram till dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lyllos dig som har semester nu när det är ljuvligt! Kram tillbaka!

      Radera
  3. Påsken är så mysig. Jag jobbar hela helgen utom idag. Idag ska jag åka och döma fotboll på förmiddagen. Sen får vi se vad vi hittar på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du hälsar på! Trevlig blogg du har också :-) Ja påsken är härlig och så innerligt skönt med lite längre ledighet så är års.

      Radera