26 april 2013

Inspiration inför varmare tider

Oj nu blev det ett långt hopp mellan inläggen... men här kommer i alla fall lite inspiration inför varmare tider som man nu definitivt anar, inte runt hörnet precis men om en månad kanske!

Skor med kilklack gillar jag, stadigt att gå i trots höjd och så ser det så somrigt ut! De aprikosfärgade heter Eden Caspa och finns på Spartoo, men verkar inte finnas kvar i just den färgen. De ljusbruna heter Paloma Barcelo och finns på Zalando, de turkosa heter Even&Odd och finns också på Zalando och de mönstrade heter Tamaris och finns på Brandos. Det finns MYCKET att välja på så man får hålla hårt i kreditkortet ;)


Somriga Ipad- och Iphone-fodral från Trina Turk är inte heller helt fel och så vackra smycken i turkos, en riktigt somrig färg enligt mig!


Kuddar har jag mycket på hjärnan just nu och det är ju verkligen ett lätt sätt att göra sitt hem mer ljust och somrigt!


Nu stundar helg och förhoppningsvis vacker väder! Må så gott!

8 kommentarer:

  1. Så många vackra kuddar, och skor, och accessoarer.
    Dom bruna skorna har jag i svart och dom är sååå sköna.
    En skön helg! Kram Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, vad kul att du har just de skorna! Jag tycker de är så fina med blomman på tån och svart är också snyggt!

      Radera
  2. Underbara skor! Nu ska jag rensa ut och ta fram mera somrigt. Jag blir sugen på att investera i ett par nya. Och kanske några kuddar också ;)

    Ha en härlig helg!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Längtar som en tok efter att få ta ner sommarkläder och -skor från vinden och hiva upp alla tjocka tröjor och stövlar i stället!

      Fin helg till dig också! Kram

      Radera
  3. Oj, så mycket fint du visar upp! Jag köpte ett par sommarskor i höstas på rean och blev så kär i dem. Men nu vet jag inte var de tagit vägen, troligtvis har de blivit slängde då vi röjde i källaren (varför hade jag kvar skorna i kartongen...).

    Ha en fin Valborg!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen vad sorgligt, då hade jag blivit mäkta besviken! Förhoppningsvis var det inte så mycket pengar som gick till spillo i alla fall :)

      Fin Valborg till dig med!

      Kram

      Radera
  4. Härlig vårinspo du bjuder på. Skor o kuddar kan man aldrig får för många av o nu vill man ha härliga vårfärger. Bort med höst o vinter o in med nytt o fräscht. Ha en mysig Valborg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med till fullo, skor och kuddar i mängd ;)

      Kram

      Radera